Klachtenprocedure - De Voetbalreis

Wij vinden een goede dienstverlening erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent. Laat het ons weten, dan doen wij ons best om een passende oplossing voor je te vinden.

Hoe kan je een klacht indienen?

  • Website: Geef je klacht online aan ons door via onze klantenservicepagina onder “Contact”.

  • Telefonisch: Geef je klacht telefonisch door via het nummer +31631372921, op werkdagen van 09:00 – 17:00 uur.

  • Per e-mail: Stuur je klacht naar info@devoetbalreis.nl.

Hoe wordt jouw klacht afgehandeld?

Wij streven ernaar om jouw klacht binnen 7 dagen na ontvangst te beantwoorden. Indien meer tijd nodig is voor de afhandeling van je klacht, ontvang je binnen deze 7 dagen een ontvangstbevestiging waarin de termijn wordt aangegeven wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten.

Ben je het niet eens met het antwoord op je klacht?

Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met ons antwoord. Indien je het niet eens bent met de uitkomst, heb je 6 weken de tijd om in beroep te gaan. Dit kan door ons per brief te laten weten dat je het er niet mee eens bent en dat je een andere oplossing wilt. Vermeld in de brief de volgende gegevens:

  • Omschrijving van de klacht en waarom je het niet eens bent met ons antwoord.

  • Je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.

  • Je klantnummer.

  • Je handtekening.

Je kunt je brief per e-mail sturen naar info@devoetbalreis.nl, of per post naar:

De Voetbalreis
Koningstraat 17B
1941 BA Beverwijk

Onze klantenservice bevestigt de ontvangst van je brief en laat weten wanneer je een antwoord kunt verwachten. Dit zal meestal binnen enkele weken, maar uiterlijk binnen 3 maanden zijn.

Klacht indienen bij de Geschillencommissie

Een klacht over een product of dienst kan eveneens worden ingediend via het klachtenformulier op de consumentenpagina van de Geschillencommissie, via het Europees ODR Platform, te benaderen via EC Europa.